FAQ

Her finder du svaret på dit spørgsmål.

OFTEST STILLEDE SPØRGSMÅL

Kan jeg ændre min ordre?
Kan jeg annullere min ordre?
Er min ordre blevet sendt?
Kan jeg følge min ordre?
En del af min ordre mangler
Der er sket en fejl i min ordre?
Leverer I til mit land?
Leveringstid?
Leverer I til postboks adresser?
Hvordan betaler jeg for min ordre?
Hvornår trækker I pengene?
Er det sikkert at handle online?
Hvad er Edith & Ella’s rabatkoder?
Hvordan anvender jeg min rabatkode?
Jeg glemte at bruge min rabatkode
Hvordan påvirker rabatkoder min ret til at returnere en ordre?
Hvordan returnerer jeg en vare?
Jeg har modtaget en defekt/fejlbehæftet vare
Jeg har modtaget en forkert vare
Har I modtaget mine returvarer?
Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?
I har tilbagebetalt et forkert beløb
Hvorfor er fragtomkostningen ved returforsendelser ikke godskrevet?
Hvordan tilmelder jeg mig edith-ella.dk’s nyhedsbrev?
Kan I give flere oplysninger omkring et produkt?
Jeg har set et produkt annonceret, men kan ikke finde det på websitet
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Hvis du ikke kan finde svaret på dine spørgsmål her, kontakt os venligst på customerservice@edith-ella.dk eller ring til os på +45 33 21 42 32

Min ordre

Kan jeg ændre min ordre?

Når din ordre er blevet bekræftet er det ikke længere muligt for dig at ændre i den, da ordren straks herefter sendes til lageret for hurtig ekspedition og levering.

Kan jeg annullere min ordre?

Det er desværre ikke muligt at annullere ordre, da vi ekspederer din ordre, så snart vi har modtaget den for at sikre en hurtig levering. Ønsker du ikke længere at modtage varerne, skal du blot returnere dem ved modtagelsen.

Er min ordre blevet sendt?

Så snart vi har afsendt dine varer, modtager du en forsendelsesbekræftelse pr. e-mail. Her finder du et link til tracking-nummeret på din ordre. Vi afsender din bestilling inden for 1-3 hverdage.

Kan jeg følge min ordre?

Ved ordreafsendelsen sender vi dig en e-mail som indeholder et unikt traking nummer, så du kan følge din pakke undervejs.

En del af min ordre mangler

Desværre sker det en gang i mellem at en vare er udsolgt selvom den har været mulig at bestille. Hvis det er tilfældet sender vi dig en mail vedrørende den manglende vare.

Der er sket en fejl i min ordre

Af og til sker der fejl, men vi gør vores bedste for at løse dem så problemfrit som muligt. Hvis du har opdaget, at vi har lavet en fejl i din ordre, kontakt os venligst på customerservice@edith-ella.dk

Leveringsinformation

Leverer I til mit land?

Vi leverer til de fleste lande, kan du ikke finde dit land når du skal udfylde leveringsadressen så send venligst en mail til customerservice@edith-ella.dk

Leveringstid

Levering vil finde sted 1-3 arbejdsdage fra ordredato. Vi anvender GLS til leveringer i Danmark. GLS leverer din pakke til et afhentningssted (pakkeshop) i nærheden af din bopæl eller hvis angivet en pakkeshop efter dit ønske. GLS har mere end 500 Pakke Shops i butikker over hele landet – for eksempel i kiosker, supermarkeder, tankstationer og udvalgte Coop butikker. Find din nærmeste GLS Pakkeshop her. Vi tilbyder også levering med PostDanmark. Bemærk! i perioder med udsalg kan der forekomme længere leveringstid.

Leverer I til postboks adresser?

Af sikkerhedsmæssige hensyn leverer vi desværre ikke til postboks adresser.

Betalinger

Hvordan betaler jeg for min ordre?

Du kan betale med kreditkort. Vi accepterer følgende kreditkort:

  • Visa/Dankort
  • eDankort
  • MasterCard
  • Maestro
  • Visa Electron
  • JCB
  • Dankort

Alle kortholderens krediteringer og debiteringer er omfattet af godkendelse og fuldmagt fra både kortudstederen og fra os, af sikkerhedsmæssige hensyn og for at forhindre svindel. Vi tager sikkerhed meget alvorligt, så dine oplysninger er i sikre hænder hos os. Du kan kun betale med kreditkort som er udstedt i samme land som din leveringsadresse.

Hvornår trækker I pengene?

Når du afgiver en ordre, bliver dit kort valideret og du vil herefter modtage en e-mail, der bekræfter, at din ordre er blevet godkendt. Betaling finder først sted, når vi har afsendt din ordre fra vores lager. Hvis dit kort ikke accepteres, vil betaling ikke finde sted, og du vil øjeblikkeligt blive informeret på skærmen om, at betalingen mislykkedes. Husk at selvom betaling ikke godkendes, tilbageholder nogle kortudstedere pengene svarende til det ønskede købsbeløb, hvilket betyder, at du ikke vil have mulighed for at få adgang til pengene i en kort periode.

Er det sikkert at handle online?

Vi benytter en af de mest sikre online ordresystemer på markedet, og vi udvikler og forbedrer konstant vores software for at sikre, at vi tilbyder den bedst mulige sikkerhed. Vi benytter industristandarden Secure Sockets Layer (SSL) teknologi, som gør det muligt at kryptere potentiel følsom information som f.eks. navn, adresse og kreditkortoplysninger. Information der passerer mellem din computer og vores website kan ikke læses i det tilfælde at nogen skulle opsnappe oplysningerne. Denne teknologi inkluderer de følgende funktioner:

* Godkendelse – dette sikrer din browser, så dine data bliver sendt til den rigtige server, og at denne server er sikker
* Kryptering – dette koder dine data, så de ikke kan læses af andre end den sikre server
* Dataintegritet – dette tjekker data, som bliver overført for at sikre, at de ikke ændres undervejs

Kuponkoder

Hvad er Edith & Ella’s kuponkoder?

Edith & Ella’s kuponkoder er koder, du kan bruge for at opnå rabatter og andre fordele. Kuponkoderne kan bl.a. opnås via vores nyhedsbrev og kampagner. Klik her for tilmeldning af nyhedsbrev. Bemærk, du kan kun anvende én kuponkode per ordre.

Hvordan anvender jeg min kode?

Indtast din kuponkode i feltet ‘kuponkode’ ved kassen. Det er vigtigt at koden bliver skrevet præcist som den vises for at koden kan bruges.
Bemærk: Hvis du ønsker at fuldføre din ordre på et senere tidspunkt, skal du indtaste din rabatkode igen på dette tidspunkt.

Jeg glemte at bruge min kuponkode

Det er desværre ikke muligt at tilføje en kuponkode eller at justere betalingen senere, hvis kuponkoden ikke blev indtastet ved kassen.

Hvordan påvirker kuponkoder min ret til at returnere en ordre?

Desværre har vi ikke mulighed for at genudstede en kuponkode, selvom din originale ordre returneres til os. Kuponkode kan kun indløses i løbet af en bestilling. Det er ikke muligt at få beløbet krediteret senere.

Returvarer

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du skal returnere varer til os, finder du returinstruktioner på din vedlagte faktura. Alternativt kan du tjekke vores Returpolitik.

Når du returnerer varer, er det vigtigt, at du gemmer en kvittering med et tracking nummer på pakken, da dette dokumenterer, at du har sendt varer retur til os, hvis nu pakken skulle forsvinde undervejs.

Bemærk: Vi kan kun håndtere returvarer købt hos Edith-Ella.dk, ligesom det ikke er muligt at returnere varer købt hos Edith-Ella.dk i en fysisk butik.

Jeg har modtaget en defekt/fejlbehæftet vare

Hvis du uheldigvis modtager en defekt eller fejlbehæftet vare, returnér da venligst varen til os inden 14 dage fra modtagelsen af pakken.

Hvis du kontakter vores kundeservice, venligst oplys følgende: ordrenummer, produktnummer og beskrivelse af den defekte vare.

Jeg har modtaget en forkert vare

Hvis du modtager en vare, du ikke har bestilt, beklager vi mange gange. Venligst returnér varen til os inden 14 dage fra modtagelsen af pakken.

Hvis du kontakter vores kundeservice, venligst oplys følgende: ordrenummer, produktnummer og beskrivelse af den forkerte vare.

Har I modtaget mine returvarer?

Det tager omkring 4-5 arbejdsdage for os at modtage og ekspedere dine returvarer. Når vi har ekspederet dine returvarer vil du modtage en e-mail med en kreditnota.

Hvornår modtager jeg min tilbagebetaling?

Vi foretager tilbagebetalinger inden for 6 arbejdsdagedage fra modtagelsen af din pakke. Det kan tage yderligere et par dage for tilbagebetalingen at blive krediteret din konto. Tiden afhænger af hvilken bank eller kortudsteder du har. Vi krediterer din tilbagebetaling til det samme betalingskort, du brugte ved ordreafgivelsen. Hvis det ikke er muligt at gennemføre tilbagebetaling til kortet (f.eks. hvis kortet er blevet afvist, annulleret eller er udløbet), sender vi dig en mail hvor vi efterspørger dine kontooplysninger.

I har tilbagebetalt et forkert beløb

Hvis du har grund til at tro, at du har fået et forkert beløb tilbagebetalt, kontakt venligst kundeservice og oplys dit ordrenummer og det forventede tilbagebetalingsbeløb.

Hvorfor er fragtomkostningen ved returforsendelser ikke godskrevet?

Hvis du returnerer varer, fordi du har ombestemt dig, vil dette være for egen regning, og vi dækker derfor ikke returfragten. Har vi derimod sendt dig en forkert eller defekt vare, kontakt da vores kundeservice, og vi hjælper dig med at sende varen tilbage uden omkostninger.

Nyhedsbrev

Hvordan tilmelder jeg mig Edith & Ella's nyhedsbrev?

Du kan tilmelde dig nyhedsbrevet her.

Produktspørgsmål

Kan I give flere oplysninger omkring et produkt?

Vi bestræber os på at offentliggøre så meget nyttig information, som vi kan, omkring vores produkter, i et forsøg på at hjælpe dig med at købe de varer, der passer dig bedst. Produktsiden for hver vare inkluderer beskrivelse og billeder. Hvis du har andre spørgsmål, kontakt venligst kundeservice og oplys produktnummer, så vil vi gøre vores bedste for at besvare dine spørgsmål, så hurtigt vi kan.

Jeg har set et produkt annonceret, men kan ikke finde det på websitet

Har du en forespørgsel på en str. eller et annonceret produkt er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice.

EU Online Dispute Resolution

Du kan kontakte EU Online Dispute Resolution ved at klikke her.


Kontakt Edith & Ella

Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Hvis dit spørgsmål ikke besvares her på websitet, kontakt venligst kundeservice på customerservice@edith-ella.dk og vi vil med glæde hjælpe dig. Vi vil gøre vores bedste for at give dig et svar inden for 1 arbejdsdag. Ønsker du at kontakte kundeservice personligt, kan du ringe +45 33 21 42 32

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere